Kreativní voucher a Rebranding Lorii
KREATIVNÍ VOUCHER
Projekt: Kompletní rebranding značky Lorii Lingerie
Tento projekt je realizován s podporou Evropské unie – NextGenerationEU, Národního plánu obnovy a Ministerstva kultury České republiky.
Cíl projektu
Cílem projektu je posílení konkurenceschopnosti módní značky Lorii Lingerie prostřednictvím kompletního rebrandingu. Součástí realizace je:
-
vytvoření nové vizuální identity,
-
definice brand strategie,
-
redesign webových stránek,
-
návrh packagingu
- design newsletter šablon
Přínos projektu
Díky projektu získá značka Lorii Lingerie jednotný a dlouhodobě udržitelný vizuální styl, který posílí její konkurenceschopnost i se zahraničními značkami, rozpoznatelnost a důvěryhodnost u zákazníků. Nový branding a online prezentace podpoří zákaznickou zkušenost a dlouhodobý růst.
Financování
Projekt je financován z prostředků Evropské unie – NextGenerationEU, v rámci Národního plánu obnovy a s podporou Ministerstva kultury ČR.
Na projektu jsme spolupracovali s kreativcem Kristína Toman.