Kreativní voucher a Rebranding Lorii

 

KREATIVNÍ VOUCHER

Projekt: Kompletní rebranding značky Lorii Lingerie

Tento projekt je realizován s podporou Evropské unie – NextGenerationEU, Národního plánu obnovy a Ministerstva kultury České republiky.

Cíl projektu
Cílem projektu je posílení konkurenceschopnosti módní značky Lorii Lingerie prostřednictvím kompletního rebrandingu. Součástí realizace je:

  • vytvoření nové vizuální identity,

  • definice brand strategie,

  • redesign webových stránek,

  • návrh packagingu

  • design newsletter šablon

Přínos projektu
Díky projektu získá značka Lorii Lingerie jednotný a dlouhodobě udržitelný vizuální styl, který posílí její konkurenceschopnost i se zahraničními značkami, rozpoznatelnost a důvěryhodnost u zákazníků. Nový branding a online prezentace podpoří zákaznickou zkušenost a dlouhodobý růst.

Financování
Projekt je financován z prostředků Evropské unie – NextGenerationEU, v rámci Národního plánu obnovy a s podporou Ministerstva kultury ČR.

Na projektu jsme spolupracovali s kreativcem Kristína Toman.