Výměna/ Vrácení/ Reklamace

AJEJ!! NĚJAKÝ PROBLÉM?

 

Netrefili jste velikost? Zboží nesedí, nelíbí se nebo je poškozené? 

Moc nás to mrzí! I my můžete někdy udělat chybu, ale nemáme problém s tím jí začít řešit. Každý problém se dá napravit a budeme moc rádi, když nám dáte vědět. Společně to určitě vyřešíme! :) Snažíme se našim zákazníkům vždy vyjít vstříc, pokud Vás tedy něco trápí, potřebujete zboží vyměnit, vrátit či reklamovat, koukněte se, jak to u nás chodí.

Pokud nás ale nejprve potřebujete kontaktovat a situaci vyřešit, můžete nám napsat na email info@lorii.cz . Rádi Vám poradíme a najdeme společné východisko! :) Nepište nám tyto věci, prosím, před FB zprávy nebo Instagram, mohou nám zapadnout mezi množstvím jiných dotazů a reakcí na stories a nedostaneme se k Vašemu problému včas.

Výměna zboží


  • Zvolili jste špatnou velikost? Nelíbí se Vám zboží? Bez problému jej vyměníme za jiné.
  • Stačí zaslat zboží do 14 dnů od převzetí zpět a uvést, za co si přejete zboží vyměnit.
  • Pro ulehčení výměny si stáhněte náš formulář pro výměnu, vytiskněte, vyplňte a zašlete nám ho v balíčku s měněným zbožím.
  • Balíček nám pak zašlete na adresu: Petra Schejbalová, Břidlicová 8, Plzeň- Koterov, 326 00. Ke zboží přiložte vyplněný formulář.
  • Za výměnu zboží zaplatíte jen poštovné za poštu při vrácení balíčku, zpětné zaslání už hradíme my.
  • Zboží, které si přejete vrátit musí být nenošené, čisté, musí obsahovat všechny originální štítky i etikety a musí být v původním balení. 
  • Pokud je zboží skladem, odesíláme balíček s výměnou do týdne. Pokud ale musíme zboží teprve ušít, dejte nám prosím čas na zpracování :). 

          FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU si stáhnete tady.

Vrácení zboží


  • Nemusíte udávat žádný důvod a můžete nám zboží vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky.
  • Samozřejmě ale budeme rádi, když se s námi o tento důvod podělíte a budeme tak moci zlepšit naše služby i produkty :)
  • Prádlo zašlete na adresu: Petra Schejbalová, Břidlicová 8, Plzeň- Koterov, 326 00.
  • Do balíčku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
  • Vracíte-li celou objednávku, zasílejte prosím zboží v naší krabičce, tedy v původním balení. 
  • Peníze Vám po přijetí zboží obratem zašleme zpět na Váš bankovní účet, nemusíte tedy platbu dále řešit
  • Náklady za poštovné, které jste zaplatili při koupi, hradíme my! Vy hradíte jen poštovné za zaslání výrobku zpět (do 60 Kč přes poštu jako doporučené psaní)
  • Podmínkou pro vrácení zboží je, že zboží nesmí být nijak nošeno, poškozeno, nesmí být vyprané a nesmí být odstřižen štítek Lorii na prádle.
  • U podprsenek na míru se nemůže uplatnit odstoupení od smlouvy vzhledem k zakázkovému statutu objednávky. Při vrácení se v případě nesedícího střihu můžeme domluvit na zaplacení poměrné částky z ceny za materiál a práci. Výrobky nemůžeme znovu prodat, jelikož jsou na míru :). 

          FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ si stáhnete tady.

Reklamace


  • Pokud je zboží poškozené nebo na něm najdete vadu, moc nás to mrzí! Můžete v tom případě samozřejmě zboží reklamovat a pomoci nám předejít podobným chybám výroby či vadám. I pro nás je důležité, abyste lorii nosili rádi a byli jste spokojení :).
  • Zboží můžete reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží, na vyřízení reklamace máme 30 dnů.
  • Reklamované zboží zabalte a do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář, prosím.
  • Podle Vašeho přání z formuláře Vám zboží obratem vyměníme za nové nebo vrátíme peníze na bankovní účet.
  • Navíc Vám vrátíme cenu za kompletní objednávku vč. poštovného při koupi. Vy tak hradíte pouze poštu k nám zpět na vyřízení reklamace.
  • Zboží musí být zasláno na reklamaci vyprané a čisté! Přecejen se jedná o spodní prádlo, tak to prosím dodržujte :).
  • Reklamaci prosíme zaslat na adresu: Petra Schejbalová, Břidlicová 8, Plzeň- Koterov, 326 00. Budeme se snažit ji vyřídit co nejdříve, o výsledku Vás kontaktujeme na Váš email. Pokud budete chtít s reklamací poradit ještě před zasláním, můžete nás kontaktovat na emailu: info@lorii.cz :).

          FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE si stáhnete tady.

 

 

FORMULÁŘE LORII KE STAŽENÍ

Pokud vracíte balíček do 14 dnů od převzetí a přejete si vrátit za něj peníze, vyplňte tento formulář:

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ/ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud reklamujete balíček z důvodu vady nebo poškození a přejete si produkt opravit nebo vrátit za něj peníze, vyplňte tento formulář:

FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Pokud si přeje vyměnit zboží za jinou velikosti nebo jiný produkt, vyplňte tento formulář: 

FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU

 

 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Pokud si chcete přečíst naše obchodní podmínky, můžete si je stáhnout tady.

LORII_VSEOBECNE_OBCHODNI_PODMINKY_2021