Výměna/ Vrácení/ Reklamace
AJEJ!! NĚJAKÝ PROBLÉM?
Netrefili jste velikost? Zboží nesedí, nelíbí se nebo je poškozené?
Moc nás to mrzí! I my můžete někdy udělat chybu, ale nemáme problém s tím jí začít řešit. Každý problém se dá napravit a budeme moc rádi, když nám dáte vědět. Společně to určitě vyřešíme! :) Snažíme se našim zákazníkům vždy vyjít vstříc, pokud Vás tedy něco trápí, potřebujete zboží vyměnit, vrátit či reklamovat, koukněte se, jak to u nás chodí.
Pokud nás ale nejprve potřebujete kontaktovat a situaci vyřešit, můžete nám napsat na email info@lorii.cz . Rádi Vám poradíme a najdeme společné východisko! :) Nepište nám tyto věci, prosím, před FB zprávy nebo Instagram, mohou nám zapadnout mezi množstvím jiných dotazů a reakcí na stories a nedostaneme se k Vašemu problému včas.
Výměna zboží
- Zvolili jste špatnou velikost? Nelíbí se Vám zboží? Bez problému jej vyměníme za jiné.
- Stačí zaslat zboží do 14 dnů od převzetí zpět a uvést, za co si přejete zboží vyměnit.
- Pro ulehčení výměny si stáhněte náš formulář pro výměnu, vytiskněte, vyplňte a zašlete nám ho v balíčku s měněným zbožím.
- Balíček nám pak zašlete na adresu: Petra Schejbalová, Břidlicová 8, Plzeň- Koterov, 326 00. Ke zboží přiložte vyplněný formulář.
- Za výměnu zboží zaplatíte jen poštovné za poštu při vrácení balíčku, zpětné zaslání už hradíme my.
- Zboží, které si přejete vrátit musí být nenošené, čisté, musí obsahovat všechny originální štítky i etikety a musí být v původním balení.
- Pokud je zboží skladem, odesíláme balíček s výměnou do týdne. Pokud ale musíme zboží teprve ušít, dejte nám prosím čas na zpracování :).
FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU si stáhnete tady.
Vrácení zboží
- Nemusíte udávat žádný důvod a můžete nám zboží vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky.
- Samozřejmě ale budeme rádi, když se s námi o tento důvod podělíte a budeme tak moci zlepšit naše služby i produkty :)
- Prádlo zašlete na adresu: Petra Schejbalová, Břidlicová 8, Plzeň- Koterov, 326 00.
- Do balíčku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Vracíte-li celou objednávku, zasílejte prosím zboží v naší krabičce, tedy v původním balení.
- Peníze Vám po přijetí zboží obratem zašleme zpět na Váš bankovní účet, nemusíte tedy platbu dále řešit
- Náklady za poštovné, které jste zaplatili při koupi, hradíme my! Vy hradíte jen poštovné za zaslání výrobku zpět (do 60 Kč přes poštu jako doporučené psaní)
- Podmínkou pro vrácení zboží je, že zboží nesmí být nijak nošeno, poškozeno, nesmí být vyprané a nesmí být odstřižen štítek Lorii na prádle.
- U podprsenek na míru se nemůže uplatnit odstoupení od smlouvy vzhledem k zakázkovému statutu objednávky. Při vrácení se v případě nesedícího střihu můžeme domluvit na zaplacení poměrné částky z ceny za materiál a práci. Výrobky nemůžeme znovu prodat, jelikož jsou na míru :).
FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ si stáhnete tady.
Reklamace
- Pokud je zboží poškozené nebo na něm najdete vadu, moc nás to mrzí! Můžete v tom případě samozřejmě zboží reklamovat a pomoci nám předejít podobným chybám výroby či vadám. I pro nás je důležité, abyste lorii nosili rádi a byli jste spokojení :).
- Zboží můžete reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží, na vyřízení reklamace máme 30 dnů.
- Reklamované zboží zabalte a do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář, prosím.
- Podle Vašeho přání z formuláře Vám zboží obratem vyměníme za nové nebo vrátíme peníze na bankovní účet.
- Navíc Vám vrátíme cenu za kompletní objednávku vč. poštovného při koupi. Vy tak hradíte pouze poštu k nám zpět na vyřízení reklamace.
- Zboží musí být zasláno na reklamaci vyprané a čisté! Přecejen se jedná o spodní prádlo, tak to prosím dodržujte :).
- Reklamaci prosíme zaslat na adresu: Petra Schejbalová, Břidlicová 8, Plzeň- Koterov, 326 00. Budeme se snažit ji vyřídit co nejdříve, o výsledku Vás kontaktujeme na Váš email. Pokud budete chtít s reklamací poradit ještě před zasláním, můžete nás kontaktovat na emailu: info@lorii.cz :).
FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE si stáhnete tady.
FORMULÁŘE LORII KE STAŽENÍ
Pokud vracíte balíček do 14 dnů od převzetí a přejete si vrátit za něj peníze, vyplňte tento formulář:
FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ/ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud reklamujete balíček z důvodu vady nebo poškození a přejete si produkt opravit nebo vrátit za něj peníze, vyplňte tento formulář:
FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Pokud si přeje vyměnit zboží za jinou velikosti nebo jiný produkt, vyplňte tento formulář:
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Pokud si chcete přečíst naše obchodní podmínky, můžete si je stáhnout tady.
LORII_VSEOBECNE_OBCHODNI_PODMINKY_2021