};

Výměna/ Vrácení/ Reklamace

AJEJ!! NĚJAKÝ PROBLÉM?

 

Netrefili jste velikost? Zboží nesedí, nelíbí se nebo je poškozené? 

Moc nás to mrzí! I my můžete někdy udělat chybu, ale nemáme problém s tím jí začít řešit. Každý problém se dá napravit a budeme moc rádi, když nám dáte vědět. Společně to určitě vyřešíme! :) Snažíme se našim zákazníkům vždy vyjít vstříc, pokud Vás tedy něco trápí, potřebujete zboží vyměnit, vrátit či reklamovat, koukněte se, jak to u nás chodí.

Pokud nás ale nejprve potřebujete kontaktovat a situaci vyřešit, můžete nám napsat na email info@lorii.cz . Rádi Vám poradíme a najdeme společné východisko! :) Nepište nám tyto věci, prosím, před FB zprávy nebo Instagram, mohou nám zapadnout mezi množstvím jiných dotazů a reakcí na stories a nedostaneme se k Vašemu problému včas.

Výměna zboží


  • Zvolili jste špatnou velikost? Nelíbí se Vám zboží? Bez problému jej vyměníme za jiné.
  • Stačí zaslat zboží do 14 dnů od převzetí zpět a uvést, za co si přejete zboží vyměnit.
  • Pro ulehčení výměny si stáhněte náš formulář pro výměnu, vytiskněte, vyplňte a zašlete nám ho v balíčku s měněným zbožím.
  • Balíček nám pak zašlete na adresu: Petra Schejbalová, Břidlicová 8, Plzeň- Koterov, 326 00. Ke zboží přiložte vyplněný formulář.
  • Za výměnu zboží zaplatíte jen poštovné za poštu při vrácení balíčku, zpětné zaslání už hradíme my.
  • Zboží, které si přejete vrátit musí být nenošené, čisté, musí obsahovat všechny originální štítky i etikety a musí být v původním balení. 
  • Pokud je zboží skladem, odesíláme balíček s výměnou do týdne. Pokud ale musíme zboží teprve ušít, dejte nám prosím čas na zpracování :). 

          FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU si stáhnete tady.

Vrácení zboží


  • Nemusíte udávat žádný důvod a můžete nám zboží vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky.
  • Samozřejmě ale budeme rádi, když se s námi o tento důvod podělíte a budeme tak moci zlepšit naše služby i produkty :)
  • Prádlo zašlete na adresu: Petra Schejbalová, Břidlicová 8, Plzeň- Koterov, 326 00.
  • Do balíčku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
  • Peníze Vám po přijetí zboží obratem zašleme zpět na Váš bankovní účet, nemusíte tedy platbu dále řešit
  • Náklady za poštovné, které jste zaplatili při koupi, hradíme my! Vy hradíte jen poštovné za zaslání výrobku zpět (do 60 Kč přes poštu jako doporučené psaní)
  • Podmínkou pro vrácení zboží je, že zboží nesmí být nijak nošeno, poškozeno, nesmí být vyprané a nesmí být odstřižen štítek Lorii na prádle.
  • U podprsenek na míru se nemůže uplatnit odstoupení od smlouvy vzhledem k zakázkovému statutu objednávky. Při vrácení se v případě nesedícího střihu můžeme domluvit na zaplacení poměrné částky z ceny za materiál a práci. Výrobky nemůžeme znovu prodat, jelikož jsou na míru :). 

          FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ si stáhnete tady.

Reklamace


  • Pokud je zboží poškozené nebo na něm najdete vadu, moc nás to mrzí! Můžete v tom případě samozřejmě zboží reklamovat a pomoci nám předejít podobným chybám výroby či vadám. I pro nás je důležité, abyste lorii nosili rádi a byli jste spokojení :).
  • Zboží můžete reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží, na vyřízení reklamace máme 30 dnů.
  • Reklamované zboží zabalte a do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář, prosím.
  • Podle Vašeho přání z formuláře Vám zboží obratem vyměníme za nové nebo vrátíme peníze na bankovní účet.
  • Navíc Vám vrátíme cenu za kompletní objednávku vč. poštovného při koupi. Vy tak hradíte pouze poštu k nám zpět na vyřízení reklamace.
  • Zboží musí být zasláno na reklamaci vyprané a čisté! Přecejen se jedná o spodní prádlo, tak to prosím dodržujte :).
  • Reklamaci prosíme zaslat na adresu: Petra Schejbalová, Břidlicová 8, Plzeň- Koterov, 326 00. Budeme se snažit ji vyřídit co nejdříve, o výsledku Vás kontaktujeme na Váš email. Pokud budete chtít s reklamací poradit ještě před zasláním, můžete nás kontaktovat na emailu: info@lorii.cz :).

          FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE si stáhnete tady.

 

 

FORMULÁŘE LORII KE STAŽENÍ

Pokud vracíte balíček do 14 dnů od převzetí a přejete si vrátit za něj peníze, vyplňte tento formulář:

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ/ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud reklamujete balíček z důvodu vady nebo poškození a přejete si produkt opravit nebo vrátit za něj peníze, vyplňte tento formulář:

FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Pokud si přeje vyměnit zboží za jinou velikosti nebo jiný produkt, vyplňte tento formulář: 

FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU

 

 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Pokud si chcete přečíst naše obchodní podmínky, můžete si je stáhnout tady.

LORII_VSEOBECNE_OBCHODNI_PODMINKY_2021

 

 

 

 

 

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení